Team Fortress 2: Birinci Geleneksel

Evet, iflah olmadığım için bir turnuva daha düzenliyorum. Ama bu sefer olucak bence.



Sabit bir serverımız olmadığı için ve ilk TF2 turnuvamız olduğu için basit bir şeylerle başlayalım dedim. Bu yüzden dörtlü takımlar olacak ve bir koth (king of the hill) haritasında oynanacak. Karşınızda:

Sourgaming TF2 KOTH_Sawmill Turnuvası

Koth_Sawmill resmi bir harita, bu yüzden ekstra bir şey indirmenize gerek yok. Haritayı öğrenmek için de kendiniz açıp gezebilir ya da public bir server bulabilirsiniz, sawmill oynayanlar var bir sürü. Bir de şöyle bir video var, koth_sawmill'den bir maç (5v5 ama competitive sonuçta.)

Her karşılaşma üç turdan oluşacak ve üç turun ikisini kazanan takım maçı da kazanacak. Süreler hiçbir şekilde dikkate alınmayacak. Ama ben iki saniyeyle kaybettim, ama ben aslında zamanda geri geldim halbuki kazanmıştım filan demeyin sonra.

Ayrıca takımlarda aynı classtan sadece bir oyuncu bulunabilecek. Bu oyuncuların maç boyunca aynı class olarak oynaması anlamına gelmiyor, sadece aynı anda aynı classtan birden fazla oyuncu bulunmaması anlamına geliyor. Medik Osman birden bire sıkılıp pyro'ya geçebilir yani, ama takımda aynı anda iki scout olamaz.

An itibariyle unlockablelar arasından kullanılması yasak olan herhangi bir item mevcut değil; ilerleyen günlerde eklenebilir, ama ondan da pek umutlanmayın. Silah harici her türlü itemın ise kullanılmasında bir sakınca yok.

*

Sevgili katılmak isteyen insanlar:

Dört kişilik takımlarınızı ve lütfen, lütfen takım adınızı (ve dolayısıyla clantag'inizi) bir şekilde* bana (gelaek, skos, somnia) ulaştırın. Takımlar belli olduktan sonra eşleşmeler belirlenecek ve maçların yapılması için uygun bir gün ve saat arayışına girilecektir. Bu esnada aracınız yine ben olacağım tabii ki.

Kamerasakalınızla iyi çepçurlar dilerim.


*: Zaten nerdeyse hep irc'deyim (#sourgaming), olmadı sözlükten mesaj atınız (gelaek). Hiçbiri de olmazsa tabulasomnia eyt gmail.

Etiketler: , ,

"Team Fortress 2: Birinci Geleneksel" için 0 adet not var

Yorum Gönder